نقد و بررسی بازی پرطرفدار و جذاب Resident Evil: Operation Raccoon City

صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

نقد و بررسی بازی پرطرفدار و جذاب Resident Evil: Operation Raccoon City

 

 

» نقد و بررسی بازی: Resident Evil: Operation Raccoon City

خیلی از ما سری بازی های Resident Evil را می شناسیم و حتما خاطرات زیادی داریم، تاکنون نسخه های زیادی از این بازی به بازار عرضه شده است علاوه بر شماره اصلی شاهد این بودیم که Spin-Off های متعددی از این سری توسط Capcom راهی بازار شدند. این قسمت ها طوری بودند که به قسمت های اصلی بازی ارتباط زیادی نداشتند و لطمه به داستان بازی وارد نمی کردند،در بعضی از اوقات باعث این می شدند که اطلاعات بهتری به بازیکنان بدهند که باعث می شود بهتر نسخه های قبلی را متوجه شوند اما این بار Capcom با معرفی Resident Evil: Operation Raccoon City  تغیر مسیر عجیبی در دنباله این بازی به وجود آورد که هر گز نمی توان آن را یک Resident Evil دانست.

» برای خواندن متن کامل این نقد و بررسی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 

 

داستان:
داستان بازی بین ماجرای دو نسخه از بهترین شماره های این سری از بازی ها  رخ می دهد در این بازی به قسمت های دوم و سوم بر می خورید اما دیگر Leon و Jill را به عنوان شخصیت اصلی در بازی مشاهده نمی کنید بازی شما در نقش گروهی قرار می گیرد که از سوی کمپانی Umberlla مامور شده است تا مدرکی که این کمپانی را متهم به موضوع راکون سیتی می کند را از بین ببرد این گروه USS Delta Team نام دارد این گروه وارد یکی از ازامایشگاه های زیر زمینی Umbrella  می شوند تا با کمک Hunk بتوانند ویروس G را از Willan Birkin پس بگیرند اما Birkin که به ویروس الوده شده است مانع این کار می شود. در این بین با شخصیت های اشنای این سری از بازی ها نیز روبرو می شوید که درگیر شدن ان ها در ماجرای این بازی به داستان اصلی این سری نیز لطمه ای وارد می کند شخصیت هایی مانند لیان.شری و .... را در بازی مشاهده می کنید که در ادامه بازی برای گروه USS مشکل درست می کنند در کل داستان بازی قصد این را دارد که وقایع ماجرای راکون را بیان کند.
 
گیم پلی:
Resident Evil: Operation Raccoon City  یک عنوان تیراندازی سوم شخص است و دیگر خبری از ترس در ان دیده نمی شود یک تیراندازی تیمی که بازی جذاب نکرده است در این بازی به عنوان یکی از اعضای گروهی که در ان قرار می گیرند دست به ماجراجویی می زنید این عنوان را می توان یک اکشن معمولی نام برد که قسمت های هیجان انگیزی خاصی در ان دیده نمی شود و با انتخاب شخصیت های مختلف گیم پلی بازی کمی تغیر می کند هر کدام از شخصیت ها داری قدرت های خاصی از خودشان هستند که با استفاده از ان ها می توانید دشمنان را از بین ببرید با اعضای سایر گروه ها را نابود کنید که در یک بازی تیمی قرار می گیرد باید از سوی هم تیمی های خود مورد پشتیبانی قرار بگیرند اما هوش مصنوعی این عنوان بسیار ضعیف است و همین عمل باعث می شود که در بعضی از جاهای بازی به صورت تک نفره همه چیز را مرتب کنید و جریان بازی را به نفع خود رقم بزنید بخش داستانی بازی کسل کننده است و حالت چند نفره به دلیل هوش مصنوعی بد واقعا کسل کننده است تنها یک قسمت از بازی که Heroes Mode نام دارد می توان مورد توجه قرار بگیرد در این بخش می توانید کنترل شخصیت های مانند لیان.کریس.کلیر.جیل.ایدا.هانک و..... را در دست بگیرید و بازی کنید.
 
گرافیک:
بازی به وسیله موتور بازیسازی مخصوص استودیوی Slant Six ساخته شده است گرافیک این بازی در اندازه بازی های امروزی نیست و حتی نمی توان ان را در حد Resident Evil دانست گرافیک در سطح متوسط رو به ضعف قرار دارد و همین موضوع ممکن است و همین موضوع باعث می شود که شما از بازی دلسرد بشویدمحیط تاریک مکان های تخریب شده و.... که در بازی مشاهده می کنید باعث می شود که شما به وجود اشوب در شهر راکون را احساس کتید اما اشیایی که در بازی وجود دارند بسیار بی کیفت هستند شخصیت های اصلی بازی نیز در سطح نه چندان خوب ساخته شده اند در کل باید گفت که گرافیک بازی خوب در نیامده است و با یک نگاه می توان به این نتیجه رسید که این سری از بازی گرافیک خوبی برخوردار نیست.
 
نتیجه گیری:
این بازی را می توان یکی از نسخه های نه چندان خوب این سری از بازی ها دانست Capcom و استودیوی Slant Six عنوان خوبی را به بازار عرضه نکرد و با عرضه ان لطمه های زیادی به نسخه های قبلی وارد کرد این بازی با استفاده از داستان نسخه های قبل نه تنها به موفقیت نرسید بلکه طرفداران را نیز در ناامید کرد اگر طرفدار  Resident Evil باشید این بازی شما را جذب نخواهد کرد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 18 فروردين 1391برچسب:نقد و بررسی بازی پرطرفدار و جذاب Resident Evil: Operation Raccoon City,ساعت 1:41  توسط محمدصابر مشایخی